segunda-feira, 25 de julho de 2011

leituras demoradas: demasiado silêncio

manuel rivas. todo é silencio. xerais. vigo 2010.

lim-no bem. há obras (narrativas) do rivas que nom dei acabado. assim que esse lim-no bem tem umha conotaçom muito positiva. sim, lê-se bem. mas...
o malo maloso de todo é silencio é un narco galego. nas suas atitudes, na maneira em que constrói a sua personagem (ele na sociedade, nom o autor na obra) é umha mistura perfecta de duas pessoas reais que eu conheço: um narco já falecido e um empresário de pro, os dous do meu concelho (para quem conheçades coma mim, mistura de t******* e s***). juro que o que nom tem de um tem-no do outro, sejam acenos, estilos ou anedotas que, certas ou nom, sim som tomadas como tais pola vizinhança. em troca, o malo maloso do romance nom acabo de crer-mo. semelha demasiado caricaturesco. porque a verossimilitude narrativa nada tem que ver com a realidade. e é como se o rivas porvezes o esquecera.
ademais disso, penso que é um romance incompleto. nom sei se tinha medo doutro oslivrosardemmal (e nom devera) volumoso e enorme. mas a sensaçom que me quedou quando acabei a leitura foi um já?.

Nenhum comentário: