domingo, 30 de novembro de 2008

cultivos transgênicos

carlos negro: cultivos transxénicos. instituto de estudos miñoranos e entidade local de morgadáns. gondomar 2008.

onde nada acontece até que chegue otro enterro.

sinto-me identificada com os mundos que retrata carlos negro, porque som os mundos en que eu me criei. reflicte ele, nos seus textos, com as suas palavras, inquedanças mui semelhantes às minhas, ditas quiçás com outras palavras.
carlos negro conta nos seus poemas do rural galego, da galiza interior, mas nom dessa galiza de turismo rural e casa de rústico estilo. nom. fotografa com versos a galiza que desaparece. a abandonada, a esquecida. a baldeira. e sim. sim que retrata essa galiza de turismo rural e casa de rústico estilo. essa galiza que se amortalha em modernidade aparente para simular o cheiro da morte. a que já nem dói de tanto que se ignora.

porque também eu sinto umha úlcera textual que me desangra, gosto dos poemas de carlos negro, que denunciam o tránsito feroz de labregos a consumidores.

outros livros que lim de carlos negro:
far-west
héleris

Nenhum comentário: