sábado, 29 de janeiro de 2011

leituras demoradas: as vozes do deserto

marlo morgan: las voces del desierto. zeta bolsillo. barcelona 2009.

charo recomendou-me (e regalou-me) este livro para aquela constelaçom sobre ilhas. nom fala dumha ilha autêntica, mas dumha metafórica: o deserto australiano.

o livro é a crónica dumha viagem inesperada ao duro outback. marlo morgan acompanha umha tribo aborigem, provavelmente das que ficam incontaminadas polo progresso numha peregrinaçom através do deserto australiano. nessa viagem tem acesso aos conhecimentos, a concepçom do universo e da vida, á filosofia e a relaçom com a natureza dessa gente. umha gente impressionante, claro.

as vozes do deserto som as vozes dos aborigens, que elegem umha médica americana como portavoz perante o mundo ocidental, tecnológico. ela é a narradora desta história que nos faz chegar como testemunho dumha experiência transformadora por iniciática.

muitas das experiências narradas tenhem esse tom metafísico-patafísico dos gurus alternativos, mas ao mesmo tempo desejas que todo o narrado tenha acontecido na realidade porque desejas poder acreditar que esses aborigens som tam sábios e tenhem tam claras as cousas. em realidade, aquilo que narra esta mulher é umha utopia perdida num deserto, algo semelhante ao que narra, noutro sentido, o tuaregue de vázquez figueroa.

Nenhum comentário: