sábado, 29 de janeiro de 2011

contra o vento

ángeles caso: contra el viento. editorial planeta. barcelona 2010.

nom estám na minha listagem anual de leituras os prémios planeta. mais bem é ao contrário. podem-me os prejuíços e tenho por costume nom atender-lhe.

mas caiu nas minhas mãos este contra el viento, porque fala também da áfrica, fala de mulher(es) em luita, fala de lisboa e fala de cabo verde. e dei em lê-lo. e contra os meus próprios prejuíços, gostei, ainda que a autora o tinha fácil depois da decepçom anterior.

o que mais agradecim foi a perspectiva da narradora. eu contava com umha história lineal, contada pola pseudo-autora-protagonista e centrada na personagem de são. mas resultou que para chegar a são 8que é a prota) antes tivem que conhecer a todas as mulheres que en volta de são andaram, saber das suas histórias anônimas, através dumha contadora de contos mui achegada aos narradores de tradiçom oral.

quero suponher que a autora faz aqui umha homenagem a essa capacidade contadora de quem lhe fez chegar a história. suponho. e isso conseguiu-no.

tam-pouco tem muito mais o livro. quero dizer que se lê bem, tem umha trama que atrapa, e dá para entreter algumhas tardes de chuva e frio, como estas que temos.

Nenhum comentário: