quarta-feira, 17 de setembro de 2008

quarto de outono

maria do cebreiro: quarto de outono. sotelo blanco edicións 2008.

quedas sem chave / à porta do poema.

lim-nos seguidos e opostos, porque se numha maria sentim que me pedia sentir com esta maria pensei que me pedia pensar. o mais provável é que umha e outra se misturassem e que pidam sentir pensando ou pensar sentindo, mas enfim.
o poemário propom um jogo: este livro, ao seu jeito, tenta provar que nom deveria haver propriedade no uso da palavra. por iso, quase todas as citaçons que som incluídas apresentam desvios significativos com respecto ao original -por isso eu mudo ortografias também. e assim é, no percorrido da leitura, resultam-nos reconhecíveis alguns versos, mas onde como?, outros sintagmas, certas expressons. e pensamos. som ou nom som. que me estou a perder, que estou a ganhar. sinto-me algo estúpida, por medo a perder sentidos e nom perceber.
e só ao final a autora esclarece a regra do jogo: arrimar a cabeça à caixa do tórax, fechar os olhos, escuitar.
e volves ler. e percebes.

Nenhum comentário: