quarta-feira, 23 de junho de 2010

leituras demoradas: pensa nao

anxo angueira: pensa nao. edicións xerais. vigo 2000.

este foi lido antes do de almudena, mas ficou atrás. outro gosto para os sentidos. outro livro sobre a guerra civil. neste caso sobre a galiza rural prévia à guerra civil. essa galiza rural activa, sindicada, com ideias e inciativas que depois semelha que esquecemos.

situada en sernanselhe, que pretende ser um outro manselle, angueira passeianos pola aldeia nos messes prévios ao golpe de estado, utilizando como guia os labores estacionais e os trapos a navegar pola corrente do ulha.

do que mais gocei: da tentativa do autor de escrever numha língua diferente, é dizer, a da sua aldeia; dessa intençom, para mim conseguida, de passar a literária a língua da sua vizinhança. pode que porvezes dificulte a leitura (eu sei o que som as latas porque lho escuitei explicar ao próprio angueira), mas entrando no jogo de adivinhar significados de deixar-se levar por uma fala diferente, acaba por ser mui divertido.

um livro breve, contido e intenso.

2 comentários:

abm disse...

Se queres máis sobre a guerra civil, le a novela gráfica El arte de volar, de Antonio Altarriba e Kim. Puxéronma polas nubes, eu estou agora con ela. Saudiños!

farangulha disse...

lim, umha cheia deles, pq. preparei uma listagem temâtica para o meu alunado de 4º. esse nom o conheço...

agora ando a voltas com as ilhas (para preparar outra listagem para o curso que vém): admito sugerências...