quinta-feira, 29 de abril de 2010

o melhor amigo do urso

arto paasilinna: el mejor amigo del oso. anagrama. barcelona 2009.

umha decepçom o amigo plastilina. o argumento inicial tinha chicha: um crego descreído odiado polo seu rabanho, a quem lhe é ofereceida umha cria de urso como presente de aniversário na paróquia.

o primeiro capítulo, para mim, é de antologia: é-nos contada a orfandade do ursinho (é dizer, como chegou a ela) mas desde o ponto de vista animal, nom humano.

mas quiçás por isso, aquilo que vém depois nom está à altura. resulta um livro mais chocalheiro que irónico, e as minhas preferências vam polo segundo. e isso que noutras obras é crível embora estranho ou inabitual, para mim, nesta, resulta pouco verosímil.

e nom sei, porque nom sei finés, se boa parte desse choque que anulou a minha implicaçom na obra, nom será cousa da traduçom, muito forçada para o meu gosto.

Nenhum comentário: